Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Gegroet haremhouders even een kleine update.
We zitten inmiddels in de 4de week van de echte bloei dag 23
De temp houd zich goed 27,3 de lv mag iets omhoog 37%
De dames zijn ook nog altijd vrij van ongedierte net zoals de kaarten die ik heb hangen.
Heb vandaag geen water gegeven potten hadden nog wat gewicht heb dit 1 keer in de week in de bloei tot nu toe.
Bij elke waterbeurt krijgen ze op dit moment1/1,2 L met algabloom en greensensation volgens voedingsschema.
Zoals jullie zien is er verschil,Ze is wel in de topopbouw 1 geheel aan het zetten bij de uiteinde van de takken.
Zal morgen van de rest ook een foto plaatsen.
Nu eerst een
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
@Cookaap Ja ben zelf ook niet ontevreden tot nu toe.Als ze doen zoals ze eruit zien dan worden het lekkere potjes.Die Lemon en de kush gaan zeker eerst achter slot en glas voor minimaal 4/5 weken.Die pine zal er als eerste aan moeten geloven.De volgende ronde heb ik al klaar leggen zijn ook heerlijkheden Skywalker kush en stacked kush.
Mway, ik ben zo jaloers op je Lemon
Bij mijn eerste kweekje had ik Lemon skunk en die was zo om de vingers bij af te likken!
Alleen was het jammer van de magere opbrengst maja alle begin is moeilijk troost ik mezelf dan mee :-p
🔞
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
@Nik dit is een amnesia lemon een 9/10 weken hazekruising die lemon skunk is 8 weken en 100% indica geloof ik. Hier zit toch wat sativa in reageerd goed op toppen en lijkt me dus ook geschikt om te scroggen.Aangezien de zijtakken goed doorgroeien je wel een netje snel vol krijgt.Komt zeker nog een keer terug in de tent.
Het scroggen heb ik geen ervaring mee... Maar op fimmen reageerde ze heel goed, en idd is 80% indica en op 8 weken maar echt mooie oogst ervan met een heerlijke geur en smaak!
🔞
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment